Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 17:37:12 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01383 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Pirgu küla, Männimäe 
(Elamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Pirgu külas Männimäe 
maaüksusele vana talukoha taastamiseks üksikelamu, abihoonete ja neid 
teenindavate rajatiste ehitusõiguse andmist projekteerimistingimustega. 
Taotluse kohaselt on talukoha taastamisel soov püstitada uus 2-korruseline 
üksikelamu, kuur, garaaž, saun ja maakelder. Tulevikus on plaanis maaüksus 
jagada. Taotluse ja projekteerimistingimuste eelnõuga saab tutvuda 
ehitisregistri vahendusel. Tingimusi, arvamusi ja ettepanekuid saab esitada 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. 
Transpordiameti kaasamine on tingitud kavandatava hoone paiknemisest 
riigimaantee kaitsevööndis, samuti vajadusest kokku leppida riigiteelt 
mahasõidu tingimused.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27266042>  (menetlus nr: 
474241), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister